e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Co oznacza tarcza z informacją o braku abonamentu?
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Licencje, Pomoc techniczna
Komunikat informuje o nieaktywnym abonamencie na ulepszenia. Abonament na ulepszenia to element opieki posprzedażnej, który gwarantuje Państwu posiadanie aktualnej wersji programu oraz umożliwia dostęp do aktualizacji kursów walut przez Internet. Zachęcamy do zakupu Abonamentu – dzięki niemu przez 12 miesięcy będą Państwo otrzymywać każdą pełną, numerowaną wersję programu, jaka ukaże się w tym okresie. Jeśli dla danego podmiotu abonament jest wykupiony, a komunikat się pojawia, należy:
1. Sprawdzić, czy jest aktywny dostęp do Internetu.
2. Przejść do menu programu Pomoc – Aktualizacje biznesowe
3. Aktywować usługę, klikając link InsMAIL – bądź na bieżąco, zaznaczając Tak, chcę z niej korzystać i zatwierdzając przyciskiem OK.
4. W oknie Aktualizacje biznesowe kliknąć opcję Odśwież.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.