Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak skonfigurować sprzedaż na kredyt?

Ostatnia modyfikacja: 23.12.2021

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Formy płatności, Kontrahenci, Parametry, Słowniki

​Aby skonfigurować możliwość sprzedaży na kredyt, należy:

1. Stworzyć kontrahenta, który będzie Centrum obsługi ratalnej (najczęściej jest to bank). W tym celu należy z listy modułów wybrać KartotekiKontrahenci i wybrać opcję Dodaj.


2. Uzupełnić dane kontrahenta i zaznaczyć Centrum obsługi ratalnej. Kartotekę zapisać przyciskiem OK.


3. Po utworzeniu kartoteki kontrahenta należy z listy modułów wybrać AdministracjaSłowniki, a z listy słowników Płatności kredytowe.


​4. W oknie Płatności kredytowe można dodać wszystkie dostępne opcje sprzedaży na kredyt. Aby dodać nową opcję, należy kliknąć link Dodaj.


5. Aby dodać nową płatność kredytową, należy wprowadzić jej nazwę, wskazać stworzone wcześniej Centrum obsługi ratalnej oraz wpisać termin płatności. Płatność zapisać przyciskiem OK.


6. Po wprowadzeniu wszystkich płatności można zamknąć okno Płatności kredytowe.


7. Aby płatności kredytowe były dostępne przy wystawianiu dokumentów sprzedaży, należy włączyć je w parametrach programu. W tym celu należy z listy modułów wybrać AdministracjaParametry, a z listy parametrów Parametry Subiekta.


8. Na zakładce Płatności włączyć obsługę sprzedaży na kredyt i wybrać domyślną płatność. Zmiany zapisać przyciskiem OK.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki