Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt Sprint – Jak z poziomu programu Sprzedaż zresetować usługę fiskalizacji?

Ostatnia modyfikacja: 09.01.2024

Program: Subiekt Sprint 2

Kategoria: Pomoc techniczna, Wydruki

​W sytuacjach awaryjnych w programie Subiekt Sprint 2, kiedy istnieją problemy z fiskalizacją dokumentów pierwszym krokiem, powinien być restart usługi fiskalizacji, który można wykonać z poziomu programu Sprzedaż. W tym celu należy:

1. Kliknąć logo programu, które znajduje się w lewym dolnym rogu i wybrać opcję Restart usługi fiskalizacji.


2. Zapoznać się z treścią komunikatu i wybrać odpowiednią opcję.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć