e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak realizować oferty?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Oferty
Gestor nexo umożliwia realizacje wcześniej stworzonych Ofert na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest realizacja we wcześniej zdefiniowany dokument. Domyślne dokumenty realizujące ofertę określa się w konfiguracji Typy dokumentów. Aby do niej przejść, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, wejść w wyszukany modułu, zaznaczyć Oferta i kliknąć górne menu Popraw.
2. W sekcji Podstawowe określić:
- Typ zamówienia.
- Typ wydania.
- Typ zaliczki.
- Dokument finalny.
Dzięki powyższemu określeniu domyślnych dokumentów realizujących można każdy z dokumentów typu Oferta realizować wybranymi dokumentami. W tym celu należy przejść do modułu Oferty, zaznaczyć ofertę, która będzie zrealizowana określonym dokumentem, rozwinąć górne menu Zrealizuj i wybrać jedną z dostępnych opcji.
Drugim sposobem realizacji oferty jest opcja Zrealizuj jako, pozwalająca wybrać, którym dokumentem zostanie zrealizowana Oferta. Aby skorzystać z opcji Zrealizuj jako, należy w module Oferty zaznaczyć ofertę, rozwinąć górne menu Zrealizuj jako i wybrać jeden, z dostępnych dokumentów.
Artykuł należy do Zbioru zagadnień związanych z Ofertami.