e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Fryzjersko-Kosmetyczna – Część II
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Podstawowym sposobem na rozróżnienie poszczególnych zadań względem personelu odpowiedzialnego jest kolor zadania. Parametry związane z tym ustawieniem są dostępne w module Konfiguracja – Użytkownicy, indywidualnie dla każdego pracownika.
Tworzenie nowych zadań z predefiniowanym pracownikiem
Utworzenie szablonów zadań pozwala skrócić czas dodawania nowego zadania dzięki wprowadzeniu większości danych na stałe w szablonie. Takimi informacjami są np. czas trwania zadania i pracownik wykonywujący zadanie. Tworzenie nowych szablonów zadań jest dostępne w module Konfiguracja – Szablony działań.
Organizacja pracy i kontrola nad terminami z wykorzystaniem filtrów
Dzięki szablonom zadań i prezentacji graficznej wprowadzonych wizyt, ustalenie wolnego terminu dla klienta nie stanowi żadnego problemu. Korzystając dodatkowo z filtru Opiekun można sprawdzić, czy konkretny pracownik wybrany przez klienta posiada wolny termin.
Wprowadzanie nowych wizyt
Tworzenie nowych zadań jest dostępne zarówno poprzez dwukrotne kliknięcie na daną (niezajętą) godzinę w kalendarzu, jak również z górnego menu Dodaj, gdzie można odnaleźć także wcześniej utworzone szablony.
Kontrola nad wcześniej wykonanymi usługami i wykorzystanym asortymentem
Wybierając klienta na nowym zadaniu, można otworzyć jego informator, z którego dostępny jest podgląd na dotychczasowe zadania. Dodatkowo do zadań można podpinać towary i usługi (na zakładce zaawansowane, które przy współpracy z Subiektem są przenoszone na dalsze dokumenty handlowe (paragony i faktury).