Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Fryzjersko-Kosmetyczna – Spis treści

Ostatnia modyfikacja: 01.07.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.​

​​Scenariusz:

Obsługa klientów jednorazowych i stałych w oparciu o kalendarz i działania każdego pracownika. Dostosowanie planowanych wizyt pod preferencje klientów względem pracownika obsługującego. Wykorzystanie akcji mailingowych i smsowych w celu informowania klientów o promocjach. Generowanie automatycznych przypomnień SMS wysyłanych do klienta, dotyczących terminu wizyty. Dzięki dokładnemu planowi pracownik posiada informacje na temat asortymentu, który będzie wymagany do wykonania pracy. Plan pracy wspomaga firmę również w przypadku nieprzewidzianych sytuacji takich jak choroba pracownika, umożliwiając zbiorczą wysyłkę e-mail/SMS do klientów umówionych na dany termin, informującą o zaistniałej sytuacji.

SP​IS TREŚCI

Część I – Tworzenie kartoteki nowego klienta, edycja kartoteki stałego klienta.

  • Zakładanie kartotek klientów, przypisywanie im Opiekunów (preferowany pracownik).

Część II – Umawianie wizyt klientów w oparciu o preferowanych pracowników, rodzaj usług i planowany czas ich realizacji.

  • Dodawanie zadań do kalendarza ze wskazaniem na konkretnego pracownika przy użyciu szablonów zadań. Organizacja pracy i kontrola nad wolnymi terminami za pomocą filtrów. Konfiguracja kolorów zadań. Kontrola nad wcześniej wykonanymi usługami i asortymentem wykorzystanym do ich realizacji.

Część III – Planowanie pracy okiem pracownika.

  • Obsługa własnego kalendarza, zmiana stanu realizacji zadania, wprowadzenie czasu wykorzystanego na realizację.

Część IV – Reakcja na nieprzewidziane sytuacje – Choroba pracownika.

  • Kontakt e-mail/SMS z klientami zapisanymi na dany termin.

Część V – Przygotowywanie akcji promocyjnych – kontakt ze stałymi klientami nt. nadchodzącej promocji poprzez e-mail/SMS.

  • Tworzenie zestawu klientów i szablonu wiadomości w oparciu o autoteksty. Generowanie wysyłki zbiorczej i wysyłka automatyczna/manualna.​​
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki