e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Fryzjersko-Kosmetyczna – Spis treści
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Obsługa klientów jednorazowych i stałych w oparciu o kalendarz i działania każdego pracownika. Dostosowanie planowanych wizyt pod preferencje klientów względem pracownika obsługującego. Wykorzystanie akcji mailingowych i smsowych w celu informowania klientów o promocjach. Generowanie automatycznych przypomnień SMS wysyłanych do klienta, dotyczących terminu wizyty. Dzięki dokładnemu planowi pracownik posiada informacje na temat asortymentu, który będzie wymagany do wykonania pracy. Plan pracy wspomaga firmę również w przypadku nieprzewidzianych sytuacji takich jak choroba pracownika, umożliwiając zbiorczą wysyłkę e-mail/SMS do klientów umówionych na dany termin, informującą o zaistniałej sytuacji.
SPIS TREŚCI
Część I – Tworzenie kartoteki nowego klienta, edycja kartoteki stałego klienta.
- Zakładanie kartotek klientów, przypisywanie im Opiekunów (preferowany pracownik).
- Dodawanie zadań do kalendarza ze wskazaniem na konkretnego pracownika przy użyciu szablonów zadań. Organizacja pracy i kontrola nad wolnymi terminami za pomocą filtrów. Konfiguracja kolorów zadań. Kontrola nad wcześniej wykonanymi usługami i asortymentem wykorzystanym do ich realizacji.
Część III – Planowanie pracy okiem pracownika.
- Obsługa własnego kalendarza, zmiana stanu realizacji zadania, wprowadzenie czasu wykorzystanego na realizację.
Część IV – Reakcja na nieprzewidziane sytuacje – Choroba pracownika.
- Kontakt e-mail/SMS z klientami zapisanymi na dany termin.
- Tworzenie zestawu klientów i szablonu wiadomości w oparciu o autoteksty. Generowanie wysyłki zbiorczej i wysyłka automatyczna/manualna.