Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Co to są warunki umowy, jak je dodać i jak z nich korzystać?

Ostatnia modyfikacja: 22.02.2024

Program: Biuro nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci biura, Konfiguracja

​Moduł Warunki umowy w programie Biuro nexo służy do przechowywania warunków współpracy klienta z biurem rachunkowym. Można w nim dodawać informacje na temat sposobu i terminu dostarczania dokumentów, dacie wystawienia faktury za usługi, sposobu przekazania informacji o wynagrodzeniach i inne indywidualne warunki umowy. Warunki te można później przypisać do kartoteki klienta biura i nadać im odpowiednie wartości. Aby dodać warunki umowy w programie, należy:

1. W wyszukiwarce, w lewym górnym rogu wpisać Warunki umowy i wybrać moduł o tej samej nazwie. W słowniku znajdują się przykładowe warunki umowy. Aby dodać do nich własny warunek, należy skorzystać z przycisku Dodaj.


​2. W oknie, które się wyświetli, należy wprowadzić Nazwę warunku, oraz typy danych, które mogą być wprowadzane do warunku w kartotece klienta. Opcjonalnie można dodać też opis. Do wyboru są następujące typy danych:

  • Wartości warunku umowy – w kartotece klienta zostanie dodana lista wyboru, którą należy określić, używając przycisku Definiuj.
  • Liczba całkowita – będzie wymagane wprowadzenie liczby całkowitej
  • Data
  • Liczba rzeczywista – pozwala na wprowadzenie ułamków dziesiętnych.
  • Tekst
  • Znacznik tak/nie

W polu obok typu danych należy wprowadzić nazwę właściwości, do której należy wprowadzić wartość już w kartotece klienta.

Na przykład: Wprowadzając w typie danych "Data" właściwość "Data zawarcia umowy" w kartotece trzeba będzie wybrać odpowiednią datę np. "01.01.2019 r."

Po wprowadzeniu wszystkich danych warunek zapisać.


​3. Aby przypisać warunki umowy do klienta, należy z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura, zaznaczyć na liście klientów tego, któremu będą dopisywane warunki umowy i kliknąć opcję Popraw  


4. W kartotece, na zakładce Biuro wybrać z listy odpowiednie warunki umów.


5. Wprowadzić odpowiednie wartości do warunków umowy. Zmiany zapisać.


Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Biurem nexo​. ​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki