e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Czym jest oferta i jak ją dodać?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Oferty
Oferty są bardzo elastycznym narzędziem. Mogą być zastosowane m.in. jako:
-
prosty dokument przedstawiania bieżącej Oferty dla klientów,
-
rozbudowany opisowo dokument z zastosowaniem cenników zaawansowanych i promocji, w którym można umieszczać także informacje wstępne i końcowe o Ofercie (np. w dołączonym zdjęciu można zaprezentować, jak wygląda projektowany ogród obecnie – będzie to informacja wstępna oraz pokazać, jak będzie ogród wyglądać, gdy oferta zostanie zrealizowana – w informacji końcowej),
-
prezentacja wielu wariantów sprzedaży (np. w sytuacji, gdy klient chce zmienić dach, można zaprezentować wariant z dachówką, blachodachówką i gontem).
Aby dodać Ofertę w programie Gestor nexo, należy przejść do modułu Oferty i wybrać z górnego menu Dodaj – Oferta sprzedaży lub wybrać klawisz [Insert].
Ponieważ nie wiadomo, czy klient zaakceptuje ofertę, czy nie, dokument nie generuje żadnego ruchu magazynowego ani finansowego. W związku z tym niemożliwe jest, aby oferta rezerwowała stany magazynowe asortymentu lub uwzględniła przedpłaty.