Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak przypisać domyślny rodzaj operacji bankowej do klienta?
Ostatnia modyfikacja: 23.03.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Programy linii nexo umożliwia przypisanie domyślnego rodzaju operacji bankowej do klienta. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć kontrahenta, następnie kliknąć górne menu Popraw.
2. Na zakładce Płatności wybrać z listy Domyślny rodzaj wpłaty/wypłaty bankowej.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.