e-Pomoc techniczna
InsERT mobile – Rejestrowanie czasu działania
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: InsERT mobile
Od wersji 1.2.0 w aplikacji InsERT mobile została wprowadzona możliwość rejestrowania czasu pracy. Aby włączyć rejestrowanie czasu pracy w aplikacji InsERT nexo, należy:
1. Przejść do modułu Dzień lub Agenda
2. Na przykładzie widoku Dzień, otworzyć jedno z istniejących Działań.
3. Przejść na zakładkę Czas pracy i kliknąć przycisk startu.
W trakcie naliczania czasu działania użytkownik aplikacji InsERT mobile ma możliwość zatrzymania przyciskiem stopu naliczania czasu działania, co spowoduje utworzenie zapisu w Liście czasów pracy.
Naciśnięcie przycisku potwierdzenia pozwoli zakończyć działanie i wyświetli możliwość wprowadzenia komentarza.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.