e-Pomoc techniczna
Zbiór zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z vendero
Program: vendero
Kategoria: Pierwsze kroki
Rozpoczęcie pracy z vendero wymaga odpowiedniego przygotowania parametrów pracy w panelu administracyjnym. Aby pomóc użytkownikowi z konfiguracją programu i pierwszym uruchomieniem, firma InsERT przygotowała cykl tematów e-Pomocy opisujących najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy z programem, które determinują wygodę i poprawność jego wykorzystania.
1. Uruchomienie kreatora vendero.
2. Logowanie do Panelu Administracyjnego.
3. Synchronizacja towarów z Subiektem.
4. Konfiguracja drzewa kategorii towarów.
5. Dodawanie zdjęć z poziomu Subiekta i Panelu Administracyjnego.
7. Dodawanie stron i ich modyfikacja.
8. Zarządzanie strukturą menu.
9. Jak spersonalizować wygląd witryny?
10. Tworzenie regulaminu sklepu i polityki prywatności.
11. Konfiguracja poczty e-mail.
12. Zdefiniowanie form płatności.
13. Zdefiniowanie rodzajów dostawy.
14. Zdefiniowanie treści potwierdzenia złożenia zamówienia.
15. Pozyskiwanie zgód RODO dla zamówienia.
16. Dokumenty tworzone w Subiekcie i realizacja zamówienia.
17. Dodawanie i uzupełnienie widgetu „Formularz kontaktowy".
18. Synchronizacja klientów z Subiektem.
19. Definiowanie rabatów i promocji w Subiekcie oraz Panelu Administracyjnym.
20. Prezentowanie stanów magazynowych w vendero.
21. Tworzenie modeli towarów i właściwości cech w Subiekcie.