e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak przypisać domyślny scenariusz obsługi klienta do zlecenia serwisowego?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Moduł Zleceń serwisowych przygotowano z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz SMS w łatwy sposób kontaktować się z klientami.
Tworzone Zlecenie serwisowe może mieć domyślnie, automatycznie przypisany jeden, ze scenariuszy obsługi klienta. Parametryzacja tego znajduje się w konfiguracji Parametry zleceń serwisowych. Aby przejść do tej konfiguracji i wybrać Domyślny scenariusz obsługi klienta, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Parametry zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Popraw.
2. Z listy rozwijalnej Domyślny scenariusz obsługi klienta wybrać jeden, z wcześniej stworzonych scenariuszy i zatwierdzić wybór przyciskiem Zapisz.
Informacje o tym, jak stworzyć Scenariusz obsługi klienta zawarte są w innym temacie e-Pomocy technicznej, który można znaleźć TUTAJ.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.