Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak wczytać fakturę zapisaną w pliku EPP (EDI++)?

Ostatnia modyfikacja: 09.08.2023

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja

​Subiekt nexo oferuje możliwość przenoszenia dokumentów nie tylko między programem sprzedażowym i kadrowym, ale również między dwoma bazami danych programów sprzedażowych. Faktury wczytywane do programu Subiekt nexo mogą pochodzić z innej bazy danych programu Subiekt nexo, Subiekt GT lub programu, który obsługuje wysyłkę plików EPP (EDI++). Aby wczytać fakturę zapisaną w formacie EPP (EDI++)​, należy:

1. Przejść do modułu Sprzedaż lub Zakup (w zależności od tego, czy wczytywana będzie faktura sprzedaży, czy zakupu), rozwinąć górne menu Komunikacja i kliknąć Dodaj na podstawie.

 

2. Kliknąć Wczytaj, wybrać plik z fakturami i zatwierdzić wybór przyciskiem OK.

 

3. Określić parametry synchronizacji Klientów i Asortymentu, wybrać typ dokumentu, który zostanie zapisany w programie Subiekt nexo i zatwierdzić przyciskiem Wykonaj.

Sekcja Klient

  • SPOSÓB SYNCHRONIZACJI – można zdecydować, czy synchronizacja danych klientów ma się odbywać po numerach NIP, czy symbolu klienta.
  • DZIAŁANIE SYNCHRONIZACJI – w polu tym użytkownik może sprecyzować, w jaki sposób dane o klientach zapisane w pliku mają zostać połączone z danymi istniejącymi w programie. Dostępne możliwości to określenie, że z pliku mają zostać dodane tylko nowe pozycje lub ma nastąpić tylko aktualizacja danych w istniejących pozycjach, lub dodawanie nowych i aktualizacja istniejących.

Sekcja Asortyment

  • SPOSÓB SYNCHRONIZACJI – można zdecydować, czy synchronizacja danych asortymentu ma się odbywać po symbolu asortymentu, czy np. kodzie kreskowym.
  • DZIAŁANIE SYNCHRONIZACJI – w polu tym użytkownik może sprecyzować, w jaki sposób dane o asortymencie zapisane w pliku mają zostać połączone z danymi istniejącymi w programie. Dostępne możliwości to określenie, że z pliku mają zostać dodane tylko nowe pozycje lub ma nastąpić tylko aktualizacja danych w istniejących pozycjach, lub dodawanie nowych i aktualizacja istniejących.

 

4. Zapisać wszystkie dokumenty.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć