e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Zbiór zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy
Program: Subiekt 123
Kategoria: Pierwsze kroki
Rozpoczęcie pracy z aplikacją Subiekt 123, która dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej, wymaga odpowiedniego przygotowania parametrów pracy na założonym podmiocie. Aby pomóc użytkownikowi z konfiguracją programu i pierwszym uruchomieniem, firma InsERT przygotowała cykl tematów e-Pomocy opisujących najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy z programem.
1. Konfiguracja podstawowych słowników.
2. Konfiguracja danych firmy na podstawie własnej specyfiki pracy.
3. Konfiguracja parametrów dotyczących dokumentów oraz wydruków fiskalnych.
4. Wprowadzanie kartotek klientów.
8. Wystawienie pierwszego dokumentu sprzedażowego.
10. Najważniejsze raporty w systemie.
11. Wysyłka danych do księgowości korzystającej z programów linii GT.
12. Wysyłka danych do księgowości korzystającej z programów linii nexo.
13. Generowanie Jednolitych Plików Kontrolnych.
14. Dodanie nowego użytkownika.
15. Konfiguracja modułu fiskalizacji.
Subiekt 123 umożliwia obsługę magazynu – dodatkowy moduł umożliwiający szybkie wystawianie dokumentów przyjęć i wydań zewnętrznych, czy sprawną kontrolę stanów magazynowych. Obsługę najważniejszych funkcjonalności opisano w poniższym artykule e-Pomocy technicznej.