Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Zbiór zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy

Ostatnia modyfikacja: 18.04.2024

Program: Subiekt 123

Kategoria: Pierwsze kroki

​Rozpoczęcie pracy z aplikacją Subiekt 123, która dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej, wymaga odpowiedniego przygotowania parametrów pracy na założonym podmiocie. Aby pomóc użytkownikowi z konfiguracją programu i pierwszym uruchomieniem, firma InsERT przygotowała cykl tematów e-Pomocy opisujących najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy z programem.​​

1. Konfiguracja podstawowych słowników.

2. Konfiguracja danych firmy na podstawie własnej specyfiki pracy.

3. Konfiguracja parametrów dotyczących dokumentów oraz wydruków fiskalny​​ch.

4. Wprowadzanie kartotek klientów.

5. Wprowadzenie towarów.

6. Import kartotek klientów.

7. Import towarów.

8. Wystawienie pierwszego dokumentu sprzedażowego.

9. Wprowadzanie wydatku.

10. Najważniejsze raporty w systemie.

11. Wysyłka danych do księgowości korzystającej z programów linii GT.

12. Wysyłka danych do księgowości korzystającej z programów linii nexo.

13. Generowanie Jednolitych Plików Kontrolnych.​

14. Dodanie nowego użytkownika.​

15. Konfiguracja modułu fiskalizacji.


Subiekt 123 umożliwia obsługę magazynu – dodatkowy moduł umożliwiający szybkie wystawianie dokumentów przyjęć i wydań zewnętrznych, czy sprawną kontrolę stanów magazynowych. Obsługę najważniejszych funkcjonalności opisano w poniższym artykule e-Pomocy technicznej.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki