e-Pomoc techniczna
Biuro GT – Jak zbiorczo zarchiwizować podmioty?
Kategoria: Archiwizacja, Bazy danych, Operacje zbiorcze
Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym, a także dla doradców podatkowych. Jest to narzędzie, które integruje operacje oferowane przez systemy księgowe InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT) oraz kadrowo-płacowe (Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT), stając się wygodnym pulpitem pracy pracownika biura.
Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności ich wyboru i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. Pozwala także na łatwe harmonogramowanie pracy biura.
Aby stworzyć zbiorczy plik archiwizacji wybranych lub wszystkich podmiotów w programie Biuro GT, należy:
1. Przejść do modułu Bazy danych i kliknąć górne menu Archiwizacja zbiorcza.
2. Wybrać podmioty, które zostaną zarchiwizowane i kliknąć Dalej.
3. Wybrać Folder archiwum, w którym zostanie zapisany plik z archiwizacją, uzupełnić pozostałe opcje formularza, dotyczące nazwy tworzonego pliku i kliknąć Dalej.
4. Opcjonalnie, określić parametry dotyczące kompresji archiwum i maksymalnej wielkości plików, po czym kliknąć Dalej.
5. Opcjonalnie, zabezpieczyć tworzone archiwum hasłem i kliknąć Dalej.
6. Zatwierdzić przyciskiem Wykonaj.