Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro GT – Jak zbiorczo zarchiwizować podmioty?

Ostatnia modyfikacja: 06.09.2023

Program: Biuro GT, InsERT GT

Kategoria: Archiwizacja, Bazy danych, Operacje zbiorcze

​Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym, a także dla doradców podatkowych. Jest to narzędzie, które integruje operacje oferowane przez systemy księgowe InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT) oraz kadrowo-płacowe (Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT), stając się wygodnym pulpitem pracy pracownika biura.

Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności ich wyboru i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. Pozwala także na łatwe harmonogramowanie pracy biura.

Aby stworzyć zbiorczy plik archiwizacji wybranych lub wszystkich podmiotów w programie Biuro GT, należy:

1. Przejść do modułu Bazy danych i kliknąć górne menu Archiwizacja zbiorcza.

 

2. Wybrać podmioty, które zostaną zarchiwizowane i kliknąć Dalej.

 

3. Wybrać Folder archiwum, w którym zostanie zapisany plik z archiwizacją, uzupełnić pozostałe opcje formularza, dotyczące nazwy tworzonego pliku i kliknąć Dalej.

 

4. Opcjonalnie, określić parametry dotyczące kompresji archiwum i maksymalnej wielkości plików, po czym kliknąć Dalej.

 

5. Opcjonalnie, zabezpieczyć tworzone archiwum hasłem i kliknąć Dalej.

 

6. Zatwierdzić przyciskiem Wykonaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki