e-Pomoc techniczna
Biuro GT – Jak zbiorczo zdearchiwizować podmioty?
Kategoria: Archiwizacja, Operacje zbiorcze
Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym, a także dla doradców podatkowych. Jest to narzędzie, które integruje operacje oferowane przez systemy księgowe InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT) oraz kadrowo-płacowe (Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT), stając się wygodnym pulpitem pracy pracownika biura.
Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności ich wyboru i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. Pozwala także na łatwe harmonogramowanie pracy biura.
Aby zbiorczo zdearchiwizować dane na podstawie wcześniej stworzonej zbiorczej archiwizacji w programie Biuro GT, należy:
1. Przejść do modułu Bazy danych i kliknąć górne menu Dearchiwizacja zbiorcza.
2. W polu Plik archiwum wybrać wcześniej utworzoną Archiwizację zbiorczą (o której więcej można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ) i kliknąć Zmień parametry serwera.
Warto w tym punkcie zwrócić uwagę na Folder roboczy. Więcej o nim można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
3. Wpisać Nazwę serwera lokalnego (jeżeli jest nim komputer, na którym wykonuje się dearchiwizacje, można wpisać .\INSERTGT, jak na zrzucie ekranu poniżej), zaznaczyć Zastosuj do: wszystkich i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
4. Zaznaczyć podmioty, które mają zostać zdearchiwizowane, lub opcjonalnie kliknąć Zaznacz wszystkie i potwierdzić wybór przyciskiem OK.