e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Organizator szkoleń i konferencji – cz. I
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Scenariusz
Od pozyskania klienta, poprzez wygenerowanie oferty szkoleń i wysłanie jej klientowi, po zaplanowanie szkolenia w siedzibie klienta i zrealizowanie oferty dokumentem faktura pro forma.
Część I
Klient pozyskany w wyniku akcji promocyjnej – mailing – zostaje wprowadzony do programu. Odpisał na e-mail, wyrażając chęć poznania szczegółowej oferty szkoleń. Napisał, że prosi o ofertę szkoleń z rachunkowości na swój adres e-mail. Prośba dotyczy możliwości przeprowadzenia szkolenia dla 5 osób.
- Z poziomu skrzynki odbiorczej wprowadzany jest klient na podstawie wiadomości.
- Wypełniana jest sekcji CRM, wprowadzone zostają:
-
- Opiekun klienta
- E-mail dla ofert
- Źródło pozyskania – mailing
- Zgody na przetwarzanie danych
Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Poczta, odebrać wiadomość od klienta i zaznaczyć ją, rozwinąć górne menu Operacje, kliknąć Dopisz nowego klienta i wybrać Firma (w przypadku dodawania działalności gospodarczej) lub Osobę (dla osób fizycznych).
2. Na przykładzie firmy, w oknie Pobierz dane z GUS wpisać NIP/REGON lub kliknąć Anuluj, aby przejść do ręcznego uzupełnienia formularza.
Na zakładce Podstawowe, w sekcji Kontakty dodany zostanie adres e-mail, z którego przyszła wiadomość.
Na zakładce CRM przypisany zostanie automatycznie użytkownik z szablonu klienta lub aktualnie zalogowany pracownik – w zależności od ustawień szablonu klienta. Ponadto należy wybrać Źródło pozyskania oraz oznaczyć zgody. W rozwiniętej liście Źródeł pozyskania istnieje możliwość kliknięcia ikonę plusa, pozwalającą na dodanie nowego, własnego rodzaju Źródła pozyskania.