e-Pomoc techniczna
InsERT mobile – Jak dodać nowego klienta na podstawie danych z GUS?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: InsERT mobile, Klienci
InsERT mobile umożliwia synchronizację działań i klientów z programami serii InsERT nexo. Zarówno działania, jak i klientów można również dodawać z poziomu aplikacji InsERT mobile. Dzięki opcji pobrania danych z GUS, wszystkie, dostępne informacje zostaną uzupełnione automatycznie. Aby dodać klienta, korzystając z danych z GUS, należy:
1. Otworzyć i zalogować się do aplikacji InsERT mobile, rozwinąć menu w lewym, górnym rogu i kliknąć Klienci.
2. Kliknąć przycisk +, w prawym, dolny rogu i wybrać Pobierz z GUS.
3. Uzupełnić pole Wpisz numer NIP i zatwierdzić przyciskiem Pobierz.
Dzięki temu aplikacji InsERT mobile pobierze dostępne informacje dotyczące firmy i uzupełni odpowiednio formularz klienta. W celu zapisania nowo tworzonej działalności wystarczy kliknąć górne menu Zapisz.