e-Pomoc techniczna
mikroGratyfikant GT – Jak dodać umowę o pracę?
Program: InsERT GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Umowy o pracę
Aby wprowadzić do programu mikroGratyfikant GT umowę o pracę, należy:
1. Wprowadzić do programu kartotekę pracownika. Temat e-Pomocy opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.
2. Z listy modułów wybrać Kadry – Umowy o pracę i wybrać opcję Dodaj.
3. W oknie Umowa o pracę wybrać z listy Pracownika, następnie wprowadzić numer umowy, wybrać jej rodzaj, określić daty jej obowiązywania oraz wprowadzić Wymiar czasu pracy.
4. Na zakładce Składniki wprowadzić składniki płacowe, które mają być wyliczane w wypłatach dla tego pracownika.
5. Na zakładce Inne wprowadzić informacje do ZUS i US oraz zdecydować czy wypłata ma być wpłacana na rachunek bankowy. Umowę zapisać przyciskiem OK.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: