Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Zbiór zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy

Ostatnia modyfikacja: 02.10.2023

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Pierwsze kroki

Rozpoczęcie pracy z programami z serii​ InsERT nexo wymaga odpowiedniego przygotowania parametrów pracy na założonym podmiocie. Aby pomóc użytkownikowi z konfiguracją programu i​ pierwszym uruchomieniem, firma InsERT przygotowała cykl tematów e-Pomocy opisujących najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy z programem, które determinują wygodę i poprawność jego wykorzystania.

1. Konfiguracja podstawowych parametrów.

2. Wprowadzenie podstawowych słowników.

3. Plan kont i kartoteki księgowe w systemie.

4. Wspólnicy, składki ZUS oraz wystawianie deklaracji.

5. Czym są i do czego służą schematy dekretacji?

6. Jak dodać i ewidencjonować środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne?

7. Wprowadzenie pracowników oraz umów o pracę.

8. Instytucja oraz ich konfiguracja.

9. Dostosowanie wzorców wydruku dla dokumentów księgowych.

10. Kartoteki klientów i osób w systemie.

11. Eksploatacja pojazdów oraz ich rozliczanie.

12. Generowanie i wysyłka Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK_VAT).

13. Obsługa RODO.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki