e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Zbiór zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Pierwsze kroki
Rozpoczęcie pracy z programami z serii InsERT nexo wymaga odpowiedniego przygotowania parametrów pracy na założonym podmiocie. Aby pomóc użytkownikowi z konfiguracją programu i pierwszym uruchomieniem, firma InsERT przygotowała cykl tematów e-Pomocy opisujących najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy z programem, które determinują wygodę i poprawność jego wykorzystania.
1. Konfiguracja podstawowych parametrów.
2. Wprowadzenie podstawowych słowników.
3. Plan kont i kartoteki księgowe w systemie.
4. Wspólnicy, składki ZUS oraz wystawianie deklaracji.
5. Czym są i do czego służą schematy dekretacji?
6. Jak dodać i ewidencjonować środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne?
7. Wprowadzenie pracowników oraz umów o pracę.
8. Instytucja oraz ich konfiguracja.
9. Dostosowanie wzorców wydruku dla dokumentów księgowych.
10. Kartoteki klientów i osób w systemie.
11. Eksploatacja pojazdów oraz ich rozliczanie.
12. Generowanie i wysyłka Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK_VAT).
13. Obsługa RODO.