e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo – Zbiór zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo
Kategoria: Pierwsze kroki
Rozpoczęcie pracy z programami InsERT nexo wymaga odpowiedniego przygotowania parametrów pracy na założonym podmiocie. Aby pomóc użytkownikowi z konfiguracją programu i pierwszym uruchomieniem, firma InsERT przygotowała cykl tematów e-Pomocy opisujących najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy z programem, które determinują wygodę i poprawność jego wykorzystania.
1. Konfiguracja podstawowych parametrów.
2. Wprowadzenie podstawowych słowników.
3. Wspólnicy, składki ZUS oraz wystawianie deklaracji.
4. Czym są i do czego służą schematy dekretacji?
5. Jak dodać i ewidencjonować środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne.
6. Wprowadzanie pracowników oraz umów o pracę.
7. Instytucje oraz ich konfiguracja.
8. Dostosowanie wzorców wydruku dla dokumentów księgowych.
9. Kartoteki klientów i osób w systemie.
10. Dodanie pierwszego zapisu w ewidencji VAT.
11. Generowanie i wysyłka Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK_VAT).
12. Czym są rozrachunki oraz jak je tworzyć i rozliczać?
13. Obsługa RODO.
14. Automatyczne wczytywanie i rozliczanie wyciągów.
15. Wczytywanie skanu dokumentów za pomocą funkcji OCR.
16. Automatyzacja procesów w firmie.
18. Personalizacja wyglądu programu.
19. Jak skonfigurować skrzynkę poczty elektronicznej w systemie?
20. Zbiór raportów dostępnych w programie.