e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Zbiór zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy po przeniesieniu danych z Subiekta GT
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Pierwsze kroki
Rozpoczęcie pracy z programem Subiekt nexo wymaga odpowiedniego przygotowania parametrów pracy na założonym podmiocie. Aby pomóc użytkownikowi z konfiguracją programu i pierwszym uruchomieniem, firma InsERT przygotowała cykl tematów e-Pomocy opisujących najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy z programem, które determinują wygodę i poprawność jego wykorzystania.
1. Jakie dane przenoszą się z programu Subiekt GT?
2. Weryfikacja danych przeniesionych z systemu Subiekt GT.
3. Dodawanie oraz konfiguracja urządzeń zewnętrznych.
4. Gdzie znajdują się dokumenty z programu Subiekt GT?
5. Oddziały oraz stanowiska kasowe, czyli zmiany względem Subiekta GT.
6. Zmiany w towarach względem systemu Subiekt GT.
7. Zmiany w cennikach względem systemu Subiekt GT.
8. Wprowadzenie kartoteki klientów.
10. Jak zmodyfikować postać wydruku?
11. Jak skonfigurować pocztę wychodzącą?
12. Schowek pozycji, czyli jak skopiować kartoteki z dokumentu na dokument oraz informacje ogólne.
13. Przygotowanie oraz wysyłka danych do księgowości.
14. Obsługa RODO.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.