e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak przypisać cennik do klienta i na jego podstawie wystawić fakturę za usługi księgowe?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci biura
Program biuro nexo umożliwia automatyczne, zbiorcze wystawianie faktur dla klientów biura rachunkowego na podstawie stworzony cennik usług księgowych. Aby przypisać cennik do klienta i na jego podstawie wystawić fakturę należy:
1. Dodać do programu Cennik usług księgowych. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.
2. Po dodaniu cennika należy przypisać go do klienta biura. W tym celu należy z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura, zaznaczyć klienta, któremu przypisany będzie cennik usług księgowych i wybrać opcję Popraw.
3. Na zakładce Biuro, wskazać w polu Cennik utworzony wcześniej cennik usług księgowych. Po przypisaniu cennika kliknąć przycisk Zapisz.
4. Używając kreatora operacji zbiorczej wystawić fakturę dla klienta biura rachunkowego za wykonane usługi księgowe. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Biurem nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.