e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak dodać schemat dekretacji?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dekretacja dokumentów, Schematy
Schematy dekretacji służą do przeprowadzania procesu automatycznej dekretacji dokumentów. Interpretują one dane opisowe zawarte w obrazach księgowych i zgodnie z wprowadzonymi ustawieniami dokonują automatycznych zapisów księgowych w odpowiednich kwotach. Aby dodać schemat dekretacji należy:
1. Przejść do moduły Dekretacja dokumentów, następnie przejść na zakładkę Schematy dekretacji i z górnego menu Dodaj wybrać Schemat dekretacji.
Dodatkowo w e-Pomocy technicznej zostały opisane takie zagadnienia jak:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.