Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak zbiorczo wystawić faktury dla klientów biura rachunkowego?

Ostatnia modyfikacja: 29.04.2024

Program: Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Dokumenty, Klienci biura, Operacje zbiorcze

​Program Biuro nexo umożliwia zbiorcze wystawienie faktur dla klientów biura rachunkowego za usługi księgowe. Funkcja ta dostępna jest dla biur rachunkowych posiadających Subiekta nexo. Subiekt nexo musi być uruchomiony na tym samym podmiocie, co Biuro nexo. Możliwe jest wystawienie i wydrukowanie faktur za usługi wykonane przez biuro rachunkowe, a także przesłanie ich e-mailem oraz wysłanie powiadomienia SMS. Aby zbiorczo wystawić faktury dla klientów biura rachunkowego, należy:

1. Z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.


2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Wystawianie faktur i przejść Dalej.


3. Wybrać Miesiąc rozliczenia, za jaki mają zostać wystawione faktury, Akcje wykonywane na dokumentach oraz ustawić Dane wystawianych faktur. Po sparametryzowaniu przejść Dalej.​​


4. Wskazać klientów biura, którym zostaną wystawione faktury i przejść Dalej.


5. Zapoznać się z podsumowaniem i kliknąć przycisk Wykonaj. Wystawione faktury zostaną zapisane w programie Subiekt nexo powiązanym z bazą Biura nexo.


Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej dotyczących​ operacji zbiorczych w programie Biuro nexo​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki