e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak ustawić automatyczną archiwizację?
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Archiwizacja
Automatyczną archiwizację danych ustala się w programie Archiwizator w następujący sposób:
1. Zaznaczyć na liście podmiot, dla którego chcemy określić harmonogram archiwizacji, a następnie wybrać z menu Podmiot – Harmonogram – Ustal.
2. Wybrać sposób archiwizacji, określić folder archiwum, a także folder roboczy. Ważne jest, by zaznaczyć opcję Uruchom tylko wtedy, gdy użytkownik jest zalogowany. Bez zaznaczenia tej opcji automatyczna archiwizacja nie zadziała (użytkownik musi być aktywnie zalogowany w momencie jej wywołania i wykonywania).
3. W sekcji Harmonogram kliknąć przycisk Konfiguruj, następnie w nowym oknie wskazać, co ile dni oraz o której godzinie ma być wykonywana archiwizacja.
4. W zakładce Ustawienia określić pozostałe parametry automatycznej archiwizacji.
5. Po zapisaniu harmonogramu przejść do Panelu sterowania systemu Windows otworzyć Narzędzia administracyjne, a następnie Harmonogram zadań.
6. Z lewej strony wybrać Bibliotekę – Harmonogramu zadań. Na liście pojawi się zadanie Harmonogram archiwizacji podmiotu „Nazwa_Podmiotu”. Należy kliknąć je prawym przyciskiem myszy i wybrać Właściwości.
7. Zaznaczyć opcję Uruchom z najwyższymi uprawnieniami i zapisać zmiany przyciskiem OK.
W przypadku, gdy mimo prawidłowych ustawień archiwizacji, nie wykonuje się ona prawidłowo, należy zapoznać się z osobnym artykułem e-Pomocy.
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Subiektem GT.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.