Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak ustawić osobną numerację dla każdego użytkownika programu?

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Numeracja

​Subiekt nexo umożliwia zdefiniowanie własnych numeracji dokumentów według specyfiki lub polityki pracy w firmie. W omawianym artykule zostanie wykonana numeracja dla dokumentów sprzedaży, która będzie osobna dla każdego użytkownika. W celu zmiany numeracji należy:​​

1. W wyszukiwarce wpisać Numeracja.


2. Na liście odnaleźć i zaznaczyć odpowiedni typ numeracji, następnie kliknąć górne menu DodajPowiel.


3. Włączyć automatyczne generowanie nazwy lub wpisać ją ręcznie. Dodać nowy składnik numeru i parametr Osobna numeracja ustawić na Tak. Strzałki znajdujące się z prawej strony tabeli pozwalają zmienić kolejność wyświetlanych składników numeru.

 

4. Przejść na zakładkę Numery początkowe i wpisać Ogólny numer początkowy, od którego mechanizm numeracji nadaje numery w trakcie roku obrachunkowego.


5. Dodatkowo parametr Szczegółowe numery początkowe umożliwia ustalenie nadania numerów początkowych, np. dla każdego miesiąca osobno. W tym celu należy zaznaczyć parametr, następnie kliknąć Dodaj.


6. Uzupełnić Rok i miesiąc daty wystawienia dokumentu, a także numer początkowy w wybranym okresie. Zatwierdzić przyciskiem OK.


7. Zapisać wprowadzone zmiany.


8. Potwierdzić użycie numeracji przyciskiem TAK.

 

9. Zaznaczyć Typ dokumentu, dla którego ma zostać zmieniona numeracja. Potwierdzić przyciskiem OK.

 

Artykuł należ​y do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących ustawienia numeracji według własnej specyfiki pracy​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki