e-Pomoc techniczna
Co warto sprawdzić, gdy przy uruchamianiu programu pojawia się komunikat „Nie można pobrać informacji o zabezpieczeniach”?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Uruchamianie
W pierwszej kolejności zalecamy zweryfikować, czy w oknie logowania do SQL serwera nie ma polskich znaków (w loginie i haśle).
Jeżeli w polu serwer wprowadzona jest nazwa komputera\InsERTGT (bądź inna nazwa instancji) należy zmienić nazwę na adres IP komputera, na którym zainstalowany jest SQL serwer.
Dodatkowo zalecamy zrestartować opcje regionalne w Panelu sterowania. W tym celu należy:
-
Przejść do Panelu Sterowania – Region (Region i język dla starszych systemów)
-
W oknie Ustawienia regionalne lub Region, w prawym dolnym rogu kliknąć przycisk Ustawienia dodatkowe.
-
Każdą z 4 zakładek należy zresetować przyciskiem Resetuj w prawym dolnym rogu okna.
-
Zatwierdzić zmianę przyciskiem OK zamykając okienko, następnie kliknąć Zastosuj przed zamknięciem kolejnego okna.
Jeżeli poprzednie operacje nie przyniosły oczekiwanego rezultatu, to można spróbować wyłączyć we właściwościach połączenia sieciowego obsługę protokołu IPv6.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.