Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać i skonfigurować cennik dodatkowy typu „Uzupełniający do cennika głównego”?

Ostatnia modyfikacja: 23.11.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Polityka cenowa

​Cenniki dodatkowe w systemie Gestor nexo służą do uzupełnienia oferty cenowej cennika głównego, celem ustalenia innej ceny wybranego asortymentu w przedziale czasowym dla wybranych kontrahentów. Można je edytować, jak i tworzyć nowe. Aby dodać cennik, należy przejść do modułu Cenniki, kliknąć górne menu Dodaj, po czym wybrać Kreator nowego cennika.

 

W oknie Kreator nowego cennika można w pełni skonfigurować nowo tworzony cennik dodatkowy. Konfiguracja cennika dodatkowego odbywa się w następujących krokach:

1. Rodzaj cennika - pozwalający na wybór, czy stworzony cennik ma być cennikiem Głównym, czy Dodatkowym. W tym przypadku należy wybrać Cennik dodatkowy.

 

2. Wariant cennika - gdzie można wybrać jeden z trzech następujących opcji:

  • Uzupełniający do cennika głównego - pozwala zdefiniować czasową lub stałą obniżkę cen sprzedaży na podstawie cen z cennika głównego dla wszystkich klientów na wybrany asortyment.
  • Indywidualny dla klienta - pozwala wykorzystać ceny indywidualne dla klienta/grupy klientów na wybrany asortyment. Więcej o nim można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
  • Zaawansowany - pozwala wygenerować wybrane pozycje asortymentu wg własnych parametrów. Więcej o nim można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

W tym przypadku należy wybrać Uzupełniający do cennika głównego.

 

3. Podstawowe dane - pozwalający nazwać cennik, wybrać Powiązany cennik główny, z którego zostaną zaciągnięte informacje dotyczące Typu cennika, Cena liczona od netto/brutto i Waluta. Ponadto pozwala określić Kurs waluty.

 

4. Harmonogram - gdzie można określić, kiedy cennik ma Obowiązywać.

 

5. Asortyment - pozwalający na dodanie poszczególnych towarów, z grup, z cechami, z działu sprzedaży lub całego asortymentu.

 

6. Rabatowanie - pozwala określić Rabat podstawowy i domyślny.

 

7. Podsumowanie - jest to ostatni krok Kreatora nowego cennika, który przedstawia wszystkie wcześniej wybrane opcje. Po sprawdzeniu, czy wszystko zostało ustawione poprawnie, należy kliknąć Utwórz cennik.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki