e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak zbiorczo wydrukować Ewidencje VAT?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Klienci biura, Operacje zbiorcze
Program Biuro nexo umożliwia drukowanie ewidencji VAT lub podsumowania VAT oraz wysyłkę tych dokumentów wiadomością e-mail. Aby zbiorczo wykonać te operacje, należy:
1. Z listy modułów wybrać Biuro – Klienci Biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.
2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Drukowanie ewidencji VAT i przejść Dalej.
3. Określić czy drukowana ma być Ewidencja VAT,czy Podsumowanie. Następnie określić Datę wydruku, Parametry wydruku Ewidencji VAT oraz Parametry drukowania. Jeżeli Ewidencja VAT ma być wysłana e-mailem zaznaczyć opcję Wyślij na adres. Po ustawieniu wszystkich parametrów przejść Dalej.
4. Wskazać klientów biura rachunkowego, dla których drukowane będą dokumenty i przejść Dalej.
5. Zapoznać się z podsumowaniem i kliknąć przycisk Wykonaj.
6. Pomyślność lub ewentualne błędy zostaną wyświetlone w widżecie w górnej części programu.
Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej dotyczących operacji zbiorczych w programie Biuro nexo.