e-Pomoc techniczna
W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt GT, Subiekt Sprint 2, Subiekt nexo, mikroSubiekt
Kategoria: Pomoc techniczna
Aby przesłać bazę danych do analizy, należy wykonać czynności opisane w tej instrukcji.
Uwaga! Należy pamiętać, iż analiza i naprawa bazy danych jest płatna, z wyjątkiem sytuacji, gdy nieprawidłowość leży po stronie firmy InsERT.
Archiwizacja bazy danych
Wysyłka bazy danych odbywa się poprzez wysłanie archiwum podmiotu. Informacje, jak wykonać archiwizację można znaleźć tutaj:
Po wykonaniu archiwizacji należy:
1. Przejść do formularza kontaktowego, który znajduje się na stronie internetowej firmy InsERT. Wybrać cel wypełniania formularza jako nową sprawę lub kontynuując korespondencję z InsERT. Po wypełnieniu pozostałych wymaganych danych oznaczonych symbolem * oraz opcjonalnie telefonu, przejść Dalej.
Uwaga! Na podany adres e-mail zostanie przesłany link umożliwiający dostęp do platformy wymiany plików.
2. W przypadku zgłoszenia w nowej sprawie, wybrać: Rodzaj programu/serwisu, Program, Wersję programu, Kategorię zgłoszenia i Temat, uzupełnić Dokładny opis sytuacji, w której wystąpił błąd. Zaznaczyć pole Chcę przesłać bazę danych do analizy oraz uzupełnić numer telefonu komórkowego. Opcjonalnie dodać Załącznik, pamiętając, że pole nie jest przeznaczone do zamieszczania baz danych, a maksymalna wielkość załącznika to 20 MB. Po uzupełnieniu pól formularz kliknąć Dalej.
Uwaga! Na podany numer telefonu komórkowego zostanie przesłane hasło umożliwiające dostęp do platformy wymiany plików.
W przypadku kontynuacji korespondencji z firmą InsERT należy: zaznaczyć pole Chcę przesłać bazę danych do analizy, uzupełnić dokładny opis sytuacji, w której wystąpił błąd, podać numer telefonu komórkowego oraz opcjonalnie dodać Załącznik. Należy pamiętać, że pole Załącznik nie jest przeznaczone do zamieszczania baz danych. Następnie kliknąć Dalej.
Uwaga! Na podany numer telefonu komórkowego zostanie przesłane hasło umożliwiające dostęp do platformy wymiany plików.
3. Sprawdzić wszystkie wcześniej wprowadzone dane, wyrazić niezbędne zgody, przepisać kod z obrazka i kliknąć przycisk Wyślij.
4. Po otrzymaniu zgłoszenia i jego weryfikacji przez firmę InsERT na wcześniej podany adres e-mail zostanie przesłany link umożliwiający dostęp do platformy wymiany plików oraz hasło SMS na podany wcześniej numer telefonu. Kliknąć link Przekaż bazę w wiadomości e-mail.
5. Wpisać hasło znajdujące się w otrzymanej wiadomości SMS. I kliknąć przycisk strzałki.
6. Kliknąć przycisk Wybierz lub upuść pliki.
7. Wskazać lokalizację, w której znajduje się archiwum bazy danych i kliknąć Otwórz. Czas trwania przesyłania danych zależny jest od wielkości pliku oraz szybkości łącza internetowego.
Uwaga! Maksymalny rozmiar przesyłanego pliku wynosi 2 GB. W przypadku przesyłania baz danych o rozmiarze większym niż 2 GB może wyświetlić się poniższy komunikat. Należy wtedy skorzystać z dowolnego archiwizatora plików (np. 7- Zip) z funkcją dzielenia plików o zadanym rozmiarze. Użytkownik może przesłać wiele plików o wielkości mniejszej niż 2 GB. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Jak podzielić plik bazodanowy na części?
8. Po zweryfikowaniu przesłanej bazy danych przez firmę InsERT zostanie przesłany link umożliwiający dostęp do naprawionej bazy danych. Kliknąć przycisk Link do Twojej bazy.
9. Wpisać hasło znajdujące się w wiadomości SMS. Kliknąć przycisk strzałki.
10. Kliknąć przycisk Pobierz, który rozpocznie proces pobierania naprawionej bazy danych.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.