Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak sprawić, aby towary z Subiekta pojawiły się w vendero?

Ostatnia modyfikacja: 18.07.2022

Program: Subiekt GT, Subiekt nexo, vendero

Kategoria: Asortyment, Konfiguracja

​Korzystając z poziomu licencji vendero witryna z ofertą bądź też sklep pojawia się możliwość synchronizacji produktów wskazanych w Subiekcie tak, aby wyświetlane były na odpowiedniej stronie internetowej.

Tego typu ustawienia można modyfikować już po przejściu kreatora w ​Szybkim starcie, w sekcji ​Wybierz magazyny i cenniki ​(fot. 1) lub Panelu Administracyjnym vendero, w module Ustawienia - Synchronizacja (fot. 2).

Fot.1

 

Fot. 2

Kliknij, aby powiększyć 

Po zakończeniu powyższej konfiguracji należałoby przejść do powiązanego systemu sprzedażowego Subiekt i wskazać asortymenty przeznaczone do sprzedaży internetowej. W zależności od tego, czy wykorzystywany jest system GT, czy nexo istnieją dwie ścieżki takiej konfiguracji.

Korzystając z Subiekta GT należałoby przejść do Kartoteki - Towary i usługi, a następnie poprawić odpowiedni towar i w zakładce Opis zaznaczyć pole o nazwie Pozycja do sklepu internetowego.

 

Istnieje też możliwość zbiorczego zaznaczenia takich towarów poprzez ich podświetlenie (z użyciem klawisza Shift lub Ctrl), a następnie wskazanie pod prawym przyciskiem myszki kolejno Zbiorcze - Opis - Zaznacz do sklepu internetowego.

 

Przy działaniu na Subiekcie nexo sytuacja wygląda podobnie. Przechodząc do Kartoteki - Asortyment (mnemonik AS) na danym towarze, na zakładce Opis znajdować się będzie pole Pozycja do sklepu internetowego, którą należy zaznaczyć.

 

Opcja zbiorcza dostępna jest po podświetleniu wielu asortymentów i skorzystaniu z prawego przycisku myszki gdzie należałoby wskazać Zbiorczo - Opis - Ustaw status dla sklepu internetowego.

 

Opisane powyżej opcje pozwolą na przesłanie wybranych towarów do sklepu internetowego vendero przy najbliższej synchronizacji. W razie, gdyby były one widoczne w Panelu Administracyjnym vendero, ale już nie na stronie internetowej należałoby się jeszcze upewnić, że dodane towary zostały ustawione jako aktywne. Można to sprawdzić w samym vendero, w module Towary - Lista towarów, kolumna Aktywny.

Kliknij, aby powiększyć 

Takie towary następnie można zbiorczo ustawić jako aktywne, zaznaczając je, a następnie wybierając opcję Zmień status aktywności zaznaczonych towarów.

Kliknij, aby powiększyć 

Na zaczytywanie nowego asortymentu jako nieaktywny może wpływać opcja dostępna w Panelu Administracyjnym vendero, w module Ustawienia - Synchronizacja, przy odznaczeniu parametru Domyślnie oznacz nowe produkty jako aktywne. Jego wyłączenie pozwala na możliwość odpowiedniego przypisania asortymentu do kategorii, podkategorii, zmiany nazwy lub też zdjęcia i zdjęcia głównego (jeżeli mają się różnić od danych wprowadzonych w programie sprzedażowym) zanim nowo przypisany towar będzie widoczny na stronie.

 

Temat należy do tematu zbiorczego - Operacje zbiorcze modułu Towary i usługi. ​ 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki