e-Pomoc techniczna
Jak zarejestrować pierwszą firmę w serwisie Konto InsERT?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Konto InsERT, Licencje, Rejestracja licencji
Konto InsERT służy do logowania się do specjalnego serwisu (Konto InsERT) z poziomu, z którego można zarządzać licencjami i rozszerzeniami do programów. Do jego utworzenia potrzebny jest adres e-mail i hasło. Programy InsERT pytają przy rejestracji, czy ma zostać założone Konto InsERT. Założenie Konta InsERT nie jest wymagane, jednak jest zalecane, ponieważ umożliwia m.in. korzystanie z różnego rodzaju e-usług, np.: pobierania kursów walut, bankowości on-line, elektronicznej wymiany dokumentów, czy też użytkowania InsERT nexo LINK.
Po założeniu Konta InsERT należy zarejestrować firmę. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść na witrynę https://konto.insert.com.pl, wpisać Adres e-mail, Hasło i zalogować się na wcześniej utworzone Konto InsERT. Jeżeli Konto InsERT nie zostało jeszcze założone, należy to zrobić, używając przycisku Załóż Konto InsERT. Więcej o zakładaniu Konta InsERT w serwisie Konto InsERT można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
2. Po zalogowaniu się do Konta InsERT należy wybrać Dodaj firmę.
3. Wpisać numer NIP lub VATIN, następnie kliknąć Zatwierdź.
4. Zweryfikować pobrane z GUS dane, następnie Przejść dalej.
Zostanie wyświetlone potwierdzenie dodania firmy. Dodatkowo nazwa firmy pojawi się w górnej belce Konta InsERT.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.