Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – W jaki sposób przypisać towar do Funduszu Promocji?

Ostatnia modyfikacja: 30.11.2023

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Asortyment, Fundusz promocji

​Program Subiekt GT obsługuje naliczane kwot na poszczególne Fundusze Promocji. Aby przypisać towar do funduszu promocji, należy:

1. Z listy modułów wybrać KartotekiTowary i usługi, zaznaczyć towar, który będzie przypisany do funduszu promocji i wybrać opcję Popraw.

 

2. W kartotece Towaru, na zakładce Inne zaznaczyć Towar podlega naliczeniu wpłaty na fundusze promocji i wybrać z listy fundusz. Jeżeli funduszu promocji nie ma na liście, należy go dodać. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak dodać fundusz promocji dostępny jest tutaj​. Zmiany w kartotece zapisać przyciskiem OK.




Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć