e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Nie można dodać drukarki, gdyż nie ma jej na liście dostępnych urządzeń
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Urządzenia zewnętrzne
Jeśli Subiekt nexo nie wykrywa urządzenia zewnętrznego, należy zweryfikować czy:
-
Urządzenie zewnętrzne jest włączone
-
Jeśli jest to pierwsza konfiguracja, warto sprawdzić, czy została wykonana zgodnie z procedurą tutaj
-
Usługa InsERT serwer urządzeń zewnętrznych jest uruchomiona (od wersji 20.0.0 Subiekta nexo weryfikuje czy usługa jest uruchomiona)
-
Jeżeli urządzenie ma pracować na stanowisku klienckim, gdzie nie jest podłączone, wtedy należy skonfigurować poprawnie sieć oraz sprawdzić, czy port 8000 nie jest blokowany. Dokładny opis procedur został opisany tutaj.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.