Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Dlaczego po przeniesieniu danych ze starego programu niektórzy kontrahenci nie posiadają numeru VATIN?
Ostatnia modyfikacja: 13.07.2022
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Przeniesienie danych
Sytuacja taka może wystąpić w przypadku, gdy numer NIP kontrahenta będzie nieprawidłowy. Należy zweryfikować jego poprawność i uzupełnić dane w module Klienci, poprawiając kartotekę kontrahenta.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.