Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak wysłać korektę deklaracji skarbowej, gdy została wysłana ona w złej wersji?

Ostatnia modyfikacja: 10.01.2023

Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK

​W przypadku, gdy deklaracja skarbowa zostanie wysłana elektronicznie w złej wersji, należy:

1. Przejść do modułu Deklaracje i e-SprawozdawczośćDeklaracje skarbowe, a następnie na wysłanej deklaracji kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Wysyłka elektroniczna.


2. Pobrać i wydrukować UPO, aby mieć dokument świadczący o pierwotnej wysyłce deklaracji.


3. Z sekcji Deklaracja wybrać opcję Usuń deklarację elektroniczną. Po wykonaniu tej czynności zamknąć okno wysyłki elektronicznej.


4. Kliknąć deklarację prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Usuń.


5. Wybrać opcję Wylicz, wskazać Deklarację, Okres oraz prawidłową wersję deklaracji.


6. Na deklaracji w polu Cel złożenia formularza, ręcznie należy wybrać pozycję 2 - korekta zeznania. Po zmianie celu złożenia deklaracji można ją ponownie wysłać.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki