Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – W jaki sposób zbiorczo przypisać towary do Funduszu Promocji?

Ostatnia modyfikacja: 19.06.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Asortyment, Fundusz promocji, Operacje zbiorcze

​W związku z obsługą naliczania kwot na poszczególne Fundusze Promocji istnieje możliwość przypisania towaru do odpowiedniego Funduszu Promocji. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu Asortyment, zaznaczyć wybrany towar lub kilka towarów, następnie z górnego menu Zbiorczo wybrać Opłaty – Przypisz Fundusz Promocji.

 

2. Kliknąć  ikonę , następnie Lista.

  

4. Kliknąć przycisk OK.

 

5. Zweryfikować, czy operacje zostanie wykonana na odpowiednim asortymencie. Zatwierdzić przyciskiem Wykonaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć