e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak ustawić widoczność pól w kartotece klienta?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Personalizacja
Programy linii nexo umożliwiają spersonalizowanie widocznych pól w kartotece klienta. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Klienci, wskazać klienta, następnie z górnego menu wybrać Popraw.
2. W prawym górnym rogu kliknąć „zębatkę" ⚙, a następnie wybrać Ustaw widoczność pól.
3. Zaznaczyć pola, które mają być widoczne w kartotece klienta, a zmiany zapisać.
UWAGA!! Powyższa konfiguracja dotyczy aktualnie zalogowanego użytkownika i nie wpływa na widoczność pól u innych użytkowników.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących personalizacji wyglądu programu.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.