e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Dlaczego po przeniesieniu danych ze starego programu niektórzy kontrahenci nie posiadają numeru REGON?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Przeniesienie danych
W trakcie przeniesienia danych program sprawdza poprawność numeru REGON. Jeśli numer taki jest nieprawidłowy, to nie zostanie on przeniesiony. W takim przypadku należy zweryfikować poprawność numeru REGON tych kontrahentów i dopisanie ich w InsERT nexo. Informacja o kontrahentach, w których zostały usunięte numery REGON, znajduje się w logu podczas przeniesienia danych.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.