e-Pomoc techniczna
Rewizor GT – Jak dodać wartość wyniku RZS do bilansu?
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Sprawozdania finansowe
Aby dodać wynik RZS do bilansu, należy:
1. Z listy modułów wybrać Deklaracje i e-Sprawozdawczość – Sprawozdania, a na liście sprawozdań Bilans.
2. W Bilansie kliknąć opcję Definiuj, umiejscowioną w prawym górnym rogu sprawozdania.
3. W oknie Definicja Sprawozdania Bilans, w sekcji Pola sprawozdania po lewej stronie zaznaczyć pozycję bilansu, do której ma być dodany wynik RZS. Po zaznaczeniu rozwinąć opcję Dodaj specjalne i wybrać opcję Wynik RZS (jeżeli do pola ma być dodana wartość wyniku RZS) lub Wynik RZS (-) (jeżeli od pola ma być odjęta wartość wyniku RZS).
4. Po wykonaniu tych operacji Wynik RZS lub Wynik RZS (-) powinien być widoczny w Definicji pola sprawozdania. Oznacza to, że będzie on brany pod uwagę przy wliczeniu Bilansu w polu, którego definicja była edytowana. Zmiany w definicji Bilansu zapisać przyciskiem OK.
Do Bilansu jest wprowadzany wynik domyślnego RZS. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak ustawić domyślny typ RZS dostępny jest tutaj.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.