e-Pomoc techniczna
Jak zebrać dane niezbędne do analizy problemu z urządzeniem fiskalnym w Serwerze Urządzeń Zewnętrznych?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Urządzenia zewnętrzne
W przypadku problemów z urządzeniem fiskalnym, korzystając z Serwera Urządzeń Zewnętrznych, należy wygenerować plik, który umożliwi diagnozę problemu. W celu zebrania danych niezbędnych do analizy problemu z urządzeniem należy:
1. Odszukać i uruchomić menu Start – Programy lub Wszystkie aplikacje (w zależności od wersji systemu Windows) – InsERT – Aplikacja administracyjna SUZ.
2. Na zakładce Urządzenia otworzyć do edycji konfiguracji urządzenia klikając Zmień parametry urządzenia.
3. W sekcji Parametry techniczne parametr Rejestrowanie transmisji ustawić na Tak. Zapisać konfigurację.
4. Przejść do programu sprzedażowego (Subiekt GT/nexo) i wykonać operację, która sprawia problem.
5. Powrócić do Aplikacji administracyjnej SUZ, następnie na zakładce Urządzenia kliknąć Odczytaj dane diagnostyczne.
6. Upewnić się, że Filtr zawiera dzisiejszą datę, następnie w sekcji Wynikowy plik ZIP kliknąć wielokropek.
7. Wskazać lokalizację, w której zostanie zapisany plik, a następnie w oknie Odczytu danych diagnostycznych kliknąć Zapisz.
8. Przejść do edycji konfiguracji urządzenia.
9. Parametr Rejestrowanie transmisji ustawić na Nie. Aby zatwierdzić zmiany, należy wybrać przycisk Zapisz.
10. Otrzymany w punkcie 7 plik ZIP przesłać jako załącznik poprzez formularz kontaktowy.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.