e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak wykonać dearchiwizację z chmury (e-archiwizacji)?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Archiwizacja, Program serwisowy, e–archiwizacja
Aby wykonać dearchiwizację z chmury (e-archiwizacji), należy:
1. Odszukać i uruchomić menu Start – Programy lub Wszystkie aplikacje (w zależności od wersji systemu Windows) – InsERT – Program serwisowy.
2. W oknie wyboru serwera należy wskazać serwer, na którym będzie wykonana dearchiwizacja, uzupełnić użytkownika i hasło, po czym kliknąć Połącz.
3. Kliknąć górne menu Narzędzia – e-archiwizacja.
4. Wpisać dane logowania do Konta InsERT.
5. Wskazać odpowiednie archiwum i kliknąć Pobierz.
6. Kliknąć przycisk Wybierz w celu wskazania Folderu docelowego.
7. Odnaleźć folder, gdzie zostanie zapisane archiwum, zaznaczyć go i zatwierdzić przyciskiem Wybierz folder.
8. Wpisać Hasło do e-archiwizacji, następnie kliknąć Pobierz. Po zakończeniu pobierania zamknąć okno z listą archiwów.
9. Kliknąć górne menu Podmiot – Dearchiwizuj.
10. Wskazać plik z dysku i zatwierdzić przyciskiem Otwórz.
11. Wpisać nazwę podmiotu, która stworzy się po udanej dearchiwizacji. Katalog tymczasowy odpowiada za tworzenie się plików tymczasowych, które są usuwane po dearchiwizacji. Istotną informacją jest to, że musi mieć nadane pełne uprawnienia odczytu i zapisu danych. Hasło wpisuje się w momencie, w którym przy archiwizacji zostało one nadane na archiwum. Zatwierdzić okno przyciskiem Przywróć.
Informacje o tym, jak wykonać dearchiwizację z dysku można znaleźć tutaj.
Temat należy do InsERT nexo – Zbiorcza lista funkcjonalności programu serwisowego.