Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak wykonać archiwizację w chmurze (e-archiwizację)?

Ostatnia modyfikacja: 24.04.2024

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo

Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja

​​

Aby wykonać archiwizację w chmurze, należy:

1. W wyszukiwarce wpisać e-archiwizacja, następnie kliknąć górne menu Zaloguj.

 

2. Wpisać Hasło e-archiwizacji, parametr Loguj automatycznie umożliwia zapamiętanie wpisanych danych oraz zapisanie ich w postaci zaszyfrowanej do bazy danych, a program nie będzie wymagał ich podawania np. podczas archiwizacji.

 

3. Kliknąć „drabinkę"  znajdującą się w prawym górnym rogu programu, przejść na zakładkę Operacje, następnie wybrać Archiwizuj.

 

4. Wybrać jedną z dostępnych opcji dla e-archiwizacji.

 

5. Określić pozostałe parametry archiwizacji i kliknąć Wykonaj.

 

Po wykonaniu archiwizacji plik archiwum zostanie przesłany do chmury i pojawi się w module e-archiwizacji.


Informację, jak wykonać dearchiwizację z chmury (e-archiwizacji) można znaleźć tutaj.

Temat należy do InsERT nexo – Zbiorcza lista funkcjonalności programu serwisowego.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki