e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak wykonać archiwizację w chmurze (e-archiwizację)?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja
Aby wykonać archiwizację w chmurze, należy:
1. W wyszukiwarce wpisać e-archiwizacja, następnie kliknąć górne menu Zaloguj.
2. Wpisać Hasło e-archiwizacji, parametr Loguj automatycznie umożliwia zapamiętanie wpisanych danych oraz zapisanie ich w postaci zaszyfrowanej do bazy danych, a program nie będzie wymagał ich podawania np. podczas archiwizacji.
3. Kliknąć „drabinkę" ≡ znajdującą się w prawym górnym rogu programu, przejść na zakładkę Operacje, następnie wybrać Archiwizuj.
4. Wybrać jedną z dostępnych opcji dla e-archiwizacji.
5. Określić pozostałe parametry archiwizacji i kliknąć Wykonaj.
Po wykonaniu archiwizacji plik archiwum zostanie przesłany do chmury i pojawi się w module e-archiwizacji.
Informację, jak wykonać dearchiwizację z chmury (e-archiwizacji) można znaleźć tutaj.
Temat należy do InsERT nexo – Zbiorcza lista funkcjonalności programu serwisowego.