e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak założyć konto dla e-archiwizacji?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja
Programy linii InsERT nexo umożliwiają korzystanie usługi e-archiwizacji, dzięki której kopia zapasowa podmiotu zostanie przesłana i przechowywana w chmurze. W celu założenia konta dla e-archiwizacji należy:
1. W wyszukiwarce wpisać e-archiwizacja wybrać Konfigurację e-archiwizacji, następnie kliknąć górne menu Załóż konto.
2. Wpisać dane logowania do Konta InsERT.
3. Zapoznać się z regulaminem i zaakceptować jego warunki. Zatwierdzić okno przyciskiem OK.
4. Zostanie wyświetlona informacja o pomyślnym założeniu konta oraz przesłaniu jednorazowego hasła na adres e-mail będący jednocześnie logiem do usługi.
5. Skopiować jednorazowe hasło e-archiwizacji, które zostało przesłane na adres e-mail.
6. Powrócić do konfiguracji e-archiwizacji w programie i z górnego menu wybrać Zaloguj.
7. Wkleić jednorazowe hasło e-archiwizacji oraz zaznaczyć parametr Loguj automatycznie, następnie kliknąć Zaloguj.
8. Wprowadzić nowe hasło i kliknąć Zaloguj.
9. Zostanie wyświetlona informacja o aktywacji konta e-archiwizacji. Dodatkowo na adres e-mail będzie wysłane potwierdzenie aktywacji wersji demonstracyjnej, którą można przedłużyć, kontaktując się z działem handlowym firmy InsERT pod numerem telefonu (71) 78-76-110 lub z jedną z firm partnerskich, których listę można znaleźć tutaj.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.