e-Pomoc techniczna
Subiekt Sprint – Jak wystawić zwrot do paragonu, którego nie ma w programie?
Program: Subiekt Sprint 2
Kategoria: Dokumenty
Program Subiekt Sprint umożliwia wystawienie zwrotu do paragonu, którego nie ma w systemie. W tym celu należy:
1. W programie Subiekt Sprint Sprzedaż Zmienić typ dokumentu, następnie wybrać Zwrot detaliczny.
2. Kliknąć Zwrot do nieistniejącego.
3. W module Ewidencja wpisać Imię i nazwisko klienta, Rodzaj zwrotu i Datę sprzedaży. W przypadku, gdy klient jest już zapisany w kartotece, należy kliknąć Klient detaliczny i wybrać go z listy.
4. Kliknąć sekcję Pozycje i wskazać zwracane towary.
5. Po wybraniu wszystkich towarów kliknąć przycisk Do zapłaty.
6. Wybrać formę płatności dla zwrotu i kliknąć Zakończ.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących wystawiania dokumentów w programie Subiekt Sprint.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.