e-Pomoc techniczna
Subiekt Sprint – Jak nadać uprawienia dla użytkownika programu?
Program: Subiekt Sprint 2
Kategoria: Uprawnienia, Użytkownicy
Program Subiekt Sprint umożliwia nadanie wybranych uprawnień dla użytkownika poprzez indywidualne ustawienie ich dla każdego lub stworzenie domyślnych ról i przypisanie ich pracownikowi, np. odebranie możliwości dawania rabatu sprzedawcy z małym stażem. W celu dodania roli należy:
1. W programie Subiekt Sprint Zarządzanie przejść do modułu Administracja, następnie bocznego menu wybrać Użytkownicy – Role. Wskazać jedną z dostępnych ról i kliknąć Popraw lub Dodać nową rolę.
2. Odebrać lub nadać odpowiednie uprawnienia. Przycisk Zapisz zatwierdzi wprowadzone zmiany.
3. Z bocznego menu wybrać Użytkownicy – Personel, wskazać pracownika, następnie kliknąć Popraw.
UWAGA!! Użytkownicy tu dostępni pobierani są z systemu handlowego. Informację jak dodać użytkownika w programie Subiekt nexo można znaleźć tutaj.
4. Przejść do edycji parametru Rola i uprawnienia.
5. Wybrać odpowiednią Rolę. Dodatkowo w sekcji Lista pozostałych uprawnień istnieje możliwość nadania dodatkowych uprawnień dla tego użytkownika. Zapisać wprowadzone zmiany w oknie ról i uprawnień oraz w edycji pracownika.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących pracy z sesjami kasowymi.