Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Dodano urządzenie zewnętrzne w Aplikacji administracyjnej SUZ na komputerze z fizycznie podpiętym urządzeniem, mimo to inny komputer go nie widzi

Ostatnia modyfikacja: 17.05.2022

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Pomoc techniczna, Urządzenia zewnętrzne

​W takim przypadku należy:

  1. Sprawdzić, czy komputer, do którego podłączone jest urządzenie fiskalne, jest włączony.
  2. Sprawdzić, czy zarówno komputer, do którego podłączone jest urządzenie fiskalne, jak i komputer, z którego następuje próba połączenia, mają prawidłowo skonfigurowane połączenie z siecią oraz czy wzajemnie się widzą.
  3. Sprawdzić, czy Usługa InsERT serwer urządzeń zewnętrznych na komputerze, do którego podłączone jest urządzenie fiskalne, jest uruchomiona. Aby to sprawdzić, należy zapoznać się z artykułem tutaj.
  4. Sprawdzić, czy nie jest blokowany port 8000 (domyślnie). Właściwy port dla danej konfiguracji można sprawdzić w Aplikacji administracyjnej SUZ (moduł Serwer) na komputerze, do którego podłączone jest urządzenie fiskalne.

Jeśli wszystkie powyższe punkty są spełnione, a mimo wszystko dalej urządzenie nie jest wykrywane, należy w kreatorze dodawania nowego urządzenia (w Subiekcie nexo) wybrać opcję Urządzenie sieciowe, następnie kliknąć Na liście nie ma urządzenia, którego szukam, i ręcznie podać parametry połączenia, zwracając szczególną uwagę na poprawne hasło. Hasło musi być identyczne jak w Aplikacji administracyjnej SUZ (na komputerze z podłączonym urządzeniem), sekcja Ustawienia dostępu do serwera - Użytkownik Subiekta nexo.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki